Minősítések / tanúsítványok

Minőségpolitika

Milyen egy jó partner? Megbízható, korrekt, figyel rám, érti a problémámat, tudja, mire van szükségem.  Minden partner ezt mondja magáról, hiszen ez a „partnerség lényege”.  A partnerség fogalma azonban számunkra többet jelent kedves és figyelmes gesztusoknál, önmagukban jól csengő kifejezéseknél, hiszen mindez mit sem ér, ha nincs mögötte valódi, partnereink számára releváns tartalom. Invitel. Ha több kell


Működésünk alappillérei

 

1. Megbízhatóság


Felelősség és együttműködés. Biztos és helyes választás, kiváló minőségű szolgáltatások, mely által támogatjuk ügyfeleink minél hatékonyabb üzletmenetét. A legmodernebb technológiák segítségével minőségi szolgáltatást nyújtunk üzleti és lakossági ügyfeleink részére. Ügyfélkiszolgálásunkban a hiteles tájékoztatásra törekszünk.


 
2. Szakértelem, kompetencia


Naprakész technológiai hátteret, optimális ügyfélkiszolgálást, ezáltal minőségi szolgáltatást biztosítunk képzett műszaki szakembergárdánkkal és felkészült értékesítői csapatunkkal. Egyénre szabott, készséges ügyfélkiszolgálást nyújtunk előfizetőinknek személyesen, telefonon és online.


Tevékenységünk támogatásához és megbízhatóságunk bizonyításához üzleti folyamatainkat az ISO:9001 Minőségirányítási, valamint az AQAP 2120 Katonai Minőségirányítási szabvány követelményei szerint, folyamatosan fejlesztjük, valamint független auditorral évenként tanúsíttatjuk. Az Invitel vezetősége és munkatársai elkötelezettek az üzleti folyamatok és az irányítási rendszerek folyamatos fejlesztése iránt, hogy ügyfeleinknek a lehető legmagasabb színvonalú, az egyedi igényekhez és elvárásokhoz alkalmazkodó szolgáltatást tudjunk nyújtani.


3. Rugalmasság


Alkalmazkodunk a különböző igényekhez, körülményekhez. Hatékonyság, rugalmasság, az egyedi ügyféligények minél jobb kiszolgálása, dedikált ügyfélkapcsolat és gyors reagálás jellemez minket üzleti területen, lakossági ügyfeleinknek pedig akár településre bontva is testreszabott ajánlatot nyújtunk. Azt adjuk, amire szükség van.


4. Partnerség


„Ismerjük és értjük ügyfeleink üzleti folyamatait, céljait, a piacot.” Valódi partnerként a nyíltság, elkötelezettség, megbízhatóság, etikus üzleti magatartás, őszinte kommunikáció jellemez minket ügyfeleinkkel való kapcsolattartásunk során. Ismerjük a piacot és ügyfeleink igényét, melyekhez a legmesszebbmenőkig alkalmazkodunk. Szolgáltatásainkat ügyfeleink igényei alapján fejlesztjük. Nem ismerünk lehetetlent!



5. Megoldókészség


Mindig a legjobb megoldásra törekszünk: Optimális, egyszerű, áttekinthető szolgáltatások, személyre szabott ajánlatok. Nem elégszünk meg az átlagossal, valódi megoldást kívánunk nyújtani ügyfeleink igényeire szabva.

Minden kérésre és igényre a legjobb, leggyorsabb megoldást nyújtjuk.

 

Minőségpolitika dokumentum letöltése

Kérem várjon!