Sajtószoba

Invitel hírek, sajtóanyagok

Sok a kihívó, de az Invitel Nagy Sorozatrajongó kutatása szerint a televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban

Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő – A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt. Mindez talán annak is köszönhető, hogy soha nem látott népszerűségnek örvendenek a televíziós sorozatok. Nem egyszer dőltek meg a tengerentúlon nézettségi rekordok egy-egy kultsorozat legújabb évadának képernyőre kerülésekor. Az Invitel közelmúltban végzett Nagy Sorozatrajongó kutatása arra mutat rá, hogy a magyarokat is rendszeresen a televíziókészülék elé szögezi kedvenc sorozatszereplőjük sorsának alakulása. A több mint 5000 fő részvételével megvalósult, nagyszabású, online felmérés szerint a megkérdezettek 63 százaléka legtöbbször a televízióban néz sorozatot, 36 százalékuk pedig három, négy vagy öt szériát is nyomon követ párhuzamosan. Lássuk, mit és hogyan néznek a magyarok!

bővebben...

A jó vállalkozásnak is kell az online cégér!

Noha a felmérések szerint egyre több kisvállalat bízza külső cégekre a hirdetési és a saját maguk népszerűsítésével kapcsolatos feladatokat, még mindig sokan oldják meg házon belül ezeket a napi munkafolyamatok részeként. Egy tavaly év végi kutatás alapján a megkérdezett vállalkozások 60 százaléka foglalkozik saját maga azzal, hogy elérhetővé és láthatóvá váljon leendő ügyfelei számára.1 Vállalkozóként ezért érdemes tisztában lenni a digitális kor követelményeivel és élni az internet nyújtotta, reklámozási lehetőségekkel is, beleértve a különböző közösségi oldalakat.

bővebben...

Kérem várjon!