Sajtószoba

Invitel hírek, sajtóanyagok

Sok a kihívó, de az Invitel Nagy Sorozatrajongó kutatása szerint a televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban

Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő – A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt. Mindez talán annak is köszönhető, hogy soha nem látott népszerűségnek örvendenek a televíziós sorozatok. Nem egyszer dőltek meg a tengerentúlon nézettségi rekordok egy-egy kultsorozat legújabb évadának képernyőre kerülésekor. Az Invitel közelmúltban végzett Nagy Sorozatrajongó kutatása arra mutat rá, hogy a magyarokat is rendszeresen a televíziókészülék elé szögezi kedvenc sorozatszereplőjük sorsának alakulása. A több mint 5000 fő részvételével megvalósult, nagyszabású, online felmérés szerint a megkérdezettek 63 százaléka legtöbbször a televízióban néz sorozatot, 36 százalékuk pedig három, négy vagy öt szériát is nyomon követ párhuzamosan. Lássuk, mit és hogyan néznek a magyarok!

bővebben...

Kérem várjon!